27 May 2014

My PAPER HUG project came to it's end :: O meu projecto UM ABRAÇO DE PAPEL chegou ao fim.

My PAPER HUG project came to it's end.
I would like to thank Associação Abraço, especially to Margarida Martins, Acting President at the time, by the trust and by the extraordinary opportunity you gave me. The
Grupo Portucel Soporcel  also my thanks, for all the paper that allowed me to transform, share and donate. Everyone who visited me, shared and participated in this project, thank you very much. Were almost 6 months of open doors atelier, a very enriching experience, of great personal and professional growth. A BIG HUG TO YOU ALL.

O meu projecto UM ABRAÇO DE PAPEL chegou ao fim. Quero agradecer à Associação Abraço, especialmente à Margarida Martins, na qualidade de Presidente na altura, pela confiança e pela extraordinária oportunidade que me proporcionou. Ao Grupo Portucel Soporcel  também o meu especial agradecimento, por todo o papel que me permitiram transformar, partilhar e doar. A todos os que me visitaram, partilharam e participaram neste projecto, MUITO OBRIGADA. Foram praticamente 6 meses de atelier de portas abertas, uma experiência muito enriquecedora, de grande crescimento pessoal e profissional. A TODOS, UM GRANDE ABRAÇO.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...